مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 18:512018-10-22سياسي

ایجاد استثنا در قانون بازنشستگی طرفدار ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معصومه آقاپور علیشاهی نماینده مردم شبستر و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به طرح مستثنی کردن برخی مدیران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان، - عضو فراکسیون امید مجلس گفت: طرحی مبنی بر مستثنی کردن برخی مدیران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان تهیه کرده است قطعا رای نخواهد آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معصومه آقاپور علیشاهی نماینده مردم شبستر و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به طرح مستثنی کردن برخی مدیران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان، اظهار داشت: من به صورت جدی مخالف این طرح هستم.

وی افزود: با آقای حضرتی هم بنده در این رابطه صحت کردم؛ قانون منع به کارگیری بازنشستگان با دقت و به صورت شفاف تهیه و تنظیم شده است و هیچگونه استثنایی هم در این میان وجود ندارد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: نباید چنین طرحی تنظیم شده و اجرای شود که از این قانون برخی مدیران مستثنی شوند.

آقاپور علیشاهی بر همین اساس اضافه کرد: این طرحی که آقای حضرتی مبنی بر مستثنی کردن برخی مدیران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان تهیه کرده است قطعا رای نخواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد استثنا در قانون بازنشستگی طرفدار ندارد

ایجاد استثنا در قانون بازنشستگی طرفدار ندارد