مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 18:262018-10-22اجتماعي

آماده باش تمامی پایگاه های هلال احمر در مرز های خروجی کشور و داخل عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به تغییر شرایط جوی کشور در 48 ساعت گذشته و افزایش شمار زائران در مرز های مهران، چذابه و شلمچه در اطلاعیه ای به هموطنان اطمینان خاطر داد که امدادگران حاضر در پایگاه های این جمعیت به منظور خدمت رسانی به تمامی .

- همزمان با افزایش شمار زائران کشور در مرز های خروجی عراق و داخل این کشور و همچنین تغییر شرایط جوی استان های هم مرز با عراق به خصوص ایلام و خوزستان، روابط‎عمومی جمعیت هلال احمر در اطلاعیه ای از آماده باش تمامی پایگاه های هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به تغییر شرایط جوی کشور در 48 ساعت گذشته و افزایش شمار زائران در مرز های مهران، چذابه و شلمچه در اطلاعیه ای به هموطنان اطمینان خاطر داد که امدادگران حاضر در پایگاه های این جمعیت به منظور خدمت رسانی به تمامی هموطنان به خصوص زائران در مرز های خروجی کشور، آماده باش هستند.

در این اطلاعیه همچنین با تاکید بر اینکه هلال احمر در داخل کشور در کنار سایر دستگاه های امدادی خدمت رسانی می کند، آمده است: درمان و سلامت زائران ایرانی در خارج از کشور بر عهده هلال احمر است که جمعیت هلال احمر این وظیفه را با کمک نیرو های داوطلب (پزشکان، امدادگران، خبرنگاران و ….


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش تمامی پایگاه های هلال احمر در مرز های خروجی کشور و داخل عراق

آماده باش تمامی پایگاه های هلال احمر در مرز های خروجی کشور و داخل عراق