مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 17:152018-10-22اقتصادي

توضیحات درباره ابهام توقف خودروهای با بیش از یک میلیون بدهی عوارض


مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفت: خودروهایی که زمینه ساز ترافیک و آلودگی هوا شوند و غیرقانونی تردد کنند و عوارض را که حق همه شهروندان است پرداخت نکنند، - قطعا مستحق توقیف هستند.

علی پیرحسین لو در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به تردیدهای مطرح شده در خصوص توقیف خودروهایی که بدهی عوارض آنها به یک میلیون تومان رسیده است، تصریح کرد: کسانی که بدون شارژ حساب شهروندی و اخذ مجوز روزانه در محدوده طرح ترافیک تردد داشته اند، به معنای این است که ورود آنها خلاف بوده و طبق قانون به ازای هر ساعت تردد در طرح باید 20 هزار تومان جریمه شوند.

وی افزود: بدهی عوارض بالای یک میلیون تومان هم نشان می دهد این افراد به طور متوسط بیش از 50 روز تردد غیرمجاز داشته اند و طبعا مشمول یک میلیون تومان جریمه نیز هستند که بر این مبنا طبق قانون، پلیس راهور باید نسبت به اعمال قانون و توقیف آنها اقدام کند.

ضمن آنکه خودروهای دارای تخلفات مکرر که با ایجاد ترافیک و آلودگی هوا موجب ضرر و زیان به سایر شهروندان می شوند نیز می توانند توسط پلیس توقیف شوند.

البته ما امیدواریم که شهروندان در فرصت داده شده با قانونمداری و پرداخت بدهی خود مانع ارسال لیست خودروهای بدهکار به پلیس شوند ولی در هر صورت ما از حقوق عامه مردم نمی توانیم گذشت کنیم و مطمئنا با معدود خودروهایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات درباره ابهام توقف خودروهای با بیش از یک میلیون بدهی عوارض

توضیحات درباره ابهام توقف خودروهای با بیش از یک میلیون بدهی عوارض