مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 16:002018-10-22اقتصادي

توضیح آبفا درمورد فاضلاب محمودآباد


شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور درباره اجرای طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهر محمودآباد توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال درج گزارشی با عنوان فاضلاب شهری بلای جان محمودآبادی ها ، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

بنابر اعلام شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، اجرای طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهر محمودآباد به عنوان یکی از شهرهای ساحلی و گردش پذیر استان مازندران، از اولویت های شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران محسوب می شود، به طوری که اجرای این طرح مورد موافقت دولت قرار گرفته و اعتبار آن نیز به صورت ملی تخصیص یافت و تاکنون جذب و سرمایه گذاری شده است.

از سوی دیگر با توجه به اهمیت اجرای طرح های فاضلاب در این شهر و بنابر درخواست وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، طی دو سال گذشته کارشناسان بانک توسعه اسلامی از این پروژه بازدید کردند و مقرر شد از محل بانک توسعه اسلامی، اعتباری در حدود 20 میلیون یورو در مدت زمان چهار سال برای اجرای این طرح اختصاص یابد که با تخصیص این اعتبارات گام های مهمی در این شهر برداشته می شود.

هم چنین از 30 کیلومتر شبکه فاضلاب مورد نیاز در این شهر تاکنون 12 کیلومتر شبکه در اقطار مختلف در بخش جنوب شرقی شهر در حال احداث و 1100 فقره انشعاب فاضلاب نیز نصب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح آبفا درمورد فاضلاب محمودآباد

توضیح آبفا درمورد فاضلاب محمودآباد