مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 14:352018-10-22اجتماعي

زلزله نهاوند خسارتی نداشته است/ آسیب خانه های فرسوده خسارت نیست


مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان با بیان اینکه زلزله نهاوند هیچ خسارتی نداشته است، گفت: زلزله صبح امروز و روزهای گذشته نهاوند هیچ گونه خسارتی نداشته است.

- علیمردان طالبی در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه تخریب 20 تا 100 درصدی خسارت به شمار می رود، درباره آسیب و ریزش برخی منازل در شهرستان نهاوند اظهار کرد: میزان خسارت باید قابل درج در فرم های خسارت باشد و اینکه خانه ای به علت مقاوم نبودن و فرسودگی ترک بردارد جزء خسارت به شمار نمی رود.

وی با بیان اینکه کشور و استان همدان منطقه ای زلزله خیز است، تصریح کرد: همه مردم می دانند که کشور ما زلزله خیر است و در برخی نقاط به علت فعالیت گسل ها تعداد زمین لرزه ها افزایش می یابد.

طالبی با اشاره به رعایت نکات ایمنی برای مقابله با زلزله، افزود: مقاوم سازی و ایمن سازی ساختمان ها که نظام مهندسی، شهرداری و بنیاد مسکن بر آن تأکید دارند، به دنبال رعایت ایمنی هستند.

وی با بیان اینکه یکسری از اقدامات باید توسط مردم صورت بگیرد، عنوان کرد: ایمنی غیرسازه ای باید توسط خود مردم رعایت شود به طوریکه تجهیزات و وسایلی که در منازل و ساختمان ها نصب می شود از استانداردهای کافی برخوردار باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان با تأکید بر اینکه زلزله یک مؤلفه 3 مجهوله است، تصریح کرد: زلزله یک مؤلفه 3 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله نهاوند خسارتی نداشته است/ آسیب خانه های فرسوده خسارت نیست

زلزله نهاوند خسارتی نداشته است/ آسیب خانه های فرسوده خسارت نیست