مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 14:052018-10-22فرهنگي

علاقه آهنگساز ایتالیایی برای اجرا با ارکستر سمفونیک تهران


نیکلا پیووانی آهنگساز ایتالیایی که چندماه پیش کنسرتی در تالار وحدت داشت علاقه دارد دوباره برای برگزاری کنسرت موسیقی کلاسیک به ایران بیاید و با ارکستر سمفونیک تهران کنسرت برگزار کند.

- سفیر ایتالیا در ایران گفت: نیکلا پیووانی آهنگساز ایتالیایی که چندماه پیش کنسرتی در تالار وحدت داشت علاقه دارد دوباره برای برگزاری کنسرت موسیقی کلاسیک به ایران بیاید و با ارکستر سمفونیک تهران کنسرت برگزار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مائورو کونچاتوری ـ سفیر ایتالیا در تهران ـ روز یکشنبه (29 مهر ماه) با سید مجتبی حسینی ـ معاون امور هنری وزارت ارشاد ـ در این معاونت دیدار و گفت وگو کردند.

آن ها بر تقویت و گسترش همکاری هنری دو کشور تأکید کردند.

سفیر ایتالیا در تهران در این دیدار با تأکید بر گسترش و توسعه روابط هنری دو کشور ایتالیا و جمهوری اسلامی ایران گفت: فرهنگ همیشه در مسیر خودش پیش می رود و ما هیچ نگرانی از ارتقاء و پیشبرد روابط فرهنگی، هنری ایران و ایتالیا نداشته و نداریم و روابط فرهنگی ما همواره و مداوم در حال حرکت است.

ایتالیا و ایران در زمینه هنری می توانند فعالیت های فرهنگی، هنری مشترکی داشته باشند.

تمایل داریم دفتر فرهنگی ایتالیا را در تهران راه اندازی کنیم و این اتفاق می تواند در تقویت روابط فرهنگی، هنری ایتالیا و ایران موثر باشد؛ چون رای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقه آهنگساز ایتالیایی برای اجرا با ارکستر سمفونیک تهران

علاقه آهنگساز ایتالیایی برای اجرا با ارکستر سمفونیک تهران