مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 13:502018-10-22دانش

همایش ملی غدیر پژوهی و همایش نجات بخشی و آینده جهان فراخوان داد


این همایش علمی با مشارکت و همکاری مراکز علمی و پژوهشی از جمله دانشگاه رازی،حوزه های علمیه،دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بنیاد بین المللی غدیر، همایش ملی غدیر پژوهی وهمایش علمی نجات بخشی و آینده جهان فراخوان داد .

بنا به این گزارش دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در استان کرمانشاه از برگزاری هشتمین همایش ملی غدیر پژوهی و ششمین همایش ملی نجات بخشی و آینده جهان خبر داد.

بهروز همتی گفت : همایشهای علمی یادشده با مشارکت و همکاری مراکز علمی و پژوهشی از جمله دانشگاه رازی، حوزه های علمیه، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این همایش های علمی با هدف تولید و انتشار آثار ارزشمند اساتید و دانشجویان دانشگاه ها و طلاب حوزه های علمیه کشور با عنوان نظام سیاسی اسلام با استفاده از خطبه غدیر غدیر طراحی و سازماندهی شده است .

وی ادامه داد:موضوعات همایش غدیر پژوهی عبارتند از * بررسی مدل سیاسی نظام حکومت اسلامی برپایه خطبه غدیر، * شایسته سالاری دینی در واقعه غدیر، * بررسی علل شکسته شدن پیمان غدیر توسط مسلمانان صدر اسلام، * عبرتهای آموختنی از نادیده گرفتن پیمان غدیر در عصر حاضر و * غدیر تجلی بیعت با امام مهدی (عج) ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی غدیر پژوهی و همایش نجات بخشی و آینده جهان فراخوان داد

همایش ملی غدیر پژوهی و همایش نجات بخشی و آینده جهان فراخوان داد