مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 13:162018-10-22فرهنگي

متبرک شدن پوستر جشنواره فیلم مقاومت به دست خانواده شهدا برای ما افتخار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، آیین رونمایی از پوستر پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مقاوت عصر روز گذشته (یکشنبه 29 مهر ماه) در عمارت سعدی حوزه هنری استان اصفهان با حضور خانواده .

- دبیر پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مقاومت گفت: برای ما افتخار است که پوستر جشنواره به دست خانواده شهدا متبرک می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، آیین رونمایی از پوستر پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مقاوت عصر روز گذشته (یکشنبه 29 مهر ماه) در عمارت سعدی حوزه هنری استان اصفهان با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و خانواده شهید طه اقدامی و شهید شیروانیان، حسین صابری مدیر عامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، محمد خزاعی دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و جمعی از هنرمندان اصفهانی برگزار شد.

در این مراسم مهدی احمدی فر، مدیر کل حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، پیشگام و جبهه اول بوده است، اظهار کرد: زمانی که بررسی کنیم در می یابیم سرمنشأ بسیاری از حرکت های انقلابی و بسیاری از عملیات های خاص و تراز اول در زمان جنگ، اصفهان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متبرک شدن پوستر جشنواره فیلم مقاومت به دست خانواده شهدا برای ما افتخار است

متبرک شدن پوستر جشنواره فیلم مقاومت به دست خانواده شهدا برای ما افتخار است