مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 13:002018-10-22سياسي

تسلیت فرمانده سپاه به سردار حاجی زاده


سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت حاج محمد تقی حاجی زاده پدر سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه را تسلیت گفت.

- سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت "حاج محمد تقی حاجی زاده " پدر سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، متن پیام سرلشکرجعفری به این شرح است: برادر گرامی سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه سلام علیکم خبر درگذشت پدر بزرگوارتان مرحوم حاج محمد تقی حاجی زاده واصل و موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

آن پدر سفر کرده را همان بس که در سایه سار قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) و در بیت پر صفا و معنوی خویش مجاهد مردی ولایتمدار تربیت نمود که با روحی سترگ و انقلابی و با عمل به تکلیف الهی، همواره در میادین و جبهه های خطیر پاسداری از انقلاب _ چه در آوردگاه هشت سال دفاع مقدس و چه پس از آن _در قامت یک مجاهد فی سبیل الله و فرمانده خردمند، هوشمند و شجاع با نقش آفرینی های برجسته خود، امروز در صف پیشتازان و طلایه دارانی است که اقتدار نیروهای مسلح و عزت نظام اسلامی را رقم زده اند و بی شک این مهم ثمره تربیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت فرمانده سپاه به سردار حاجی زاده

تسلیت فرمانده سپاه به سردار حاجی زاده