مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 12:252018-10-22فناوري

فیس بوک از علت سرقت اطلاعات 30 میلیون کاربر می گوید


فیس بوک بر این باور است که هکرها به منظور ساخت تبلیغات، فریب کاربران و کسب درآمد اطلاعات کاربران این شبکه اجتماعی را ربوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به آنکه اخیرا اخبار جدیدی منتشر شد که بار دیگر نشان دهنده حمله سایبری هکرها به حساب های کاربری بیش از 30 میلیون نفر از کاربران فیس بوک بود، خیل عظیمی از کاربران این شبکه اجتماعی از این که مبادا خود نیز یکی از قربانیان این حمله سایبری و هک گسترده در فیس بوک بوده اند، ابراز نگرانی کردند و از فیس بوک در خصوص سهل انگاری و کم کاری در قبال محافظت از اطلاعات شخصی شان شکایت کردند.

تقریبا اوایل سال جاری 2018 میلادی بود که شبکه اجتماعی فیس بوک درگیر بزرگ ترین رسوایی در طول تاریخ خود شد، چراکه اخبار بسیاری مبنی بر همکاری فیس بوک با یک موسسه تحقیقاتی به نام کمبریج آنالتیکا و افشای اطلاعات خصوصی خیل عظیمی از کاربران فیس بوکی منتشر شد.

گزارش های منتشره نشان می داد که اطلاعات بیش از 87 میلیون نفر از کاربران فیس بوک در این همکاری به سرقت رفته و افشا شده است.

به نظر می رسد که کابوس ترسناک و سریال ادامه دار رسوایی های فیس بوک تمامی ندارد و باری دیگر در هفته های پیش گزارش هایی منتشر شد که این شرکت را وادار کرد به موضوع جدید دسترسی هکرها به اطلاعات بیش از 30 میلیون نفر از کاربران فیس بوکی اقرار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیس بوک از علت سرقت اطلاعات 30 میلیون کاربر می گوید

فیس بوک از علت سرقت اطلاعات 30 میلیون کاربر می گوید