مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 12:052018-10-22بين الملل

تصویب لایحه صهیونیستی که مانع حمایت از تولیدات فرهنگی غیرطرفدار می شود


وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دولت پیش نویس قانون بحث برانگیزی را تصویب کرده که مانع حمایت از تولیدات و فعالیت های فرهنگی می شود که حامی رژیم اشغالگر نباشند.

- تصویب لایحه صهیونیستی که مانع حمایت از تولیدات فرهنگی "غیرطرفدار" می شود وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دولت پیش نویس قانون بحث برانگیزی را تصویب کرده که مانع حمایت از تولیدات و فعالیت های فرهنگی می شود که حامی رژیم اشغالگر نباشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، میری رگیو، وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی در سخنانی اظهار کرد: کمیته وزارتی قانون گذاری اسراییل پیش نویس قانونی را تصویب کرده که در صورت تصویب در کنست (پارلمان اسراییل) مانع حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری می شود که به جانبداری از دولت اسراییل نپردازند.

این پیش نویس قانون ارائه شده توسط رگیو این اختیار را به وزارت فرهنگ و ورزش این رژیم می دهد تا هر مؤسسه ای که آثار فرهنگی و هنری تولید کند که حق و حقوق اسراییل را انکار کند، به پرچم آن بی احترامی کند و یا روز استقلال این رژیم را روز عزا و یا تحریک نژادپرستی و تروریسم قلمداد کند، از حمایت دولتی اسراییل محروم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه صهیونیستی که مانع حمایت از تولیدات فرهنگی غیرطرفدار می شود

تصویب لایحه صهیونیستی که مانع حمایت از تولیدات فرهنگی غیرطرفدار می شود