مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 11:352018-10-22اقتصادي

تعداد گردشگران 2500 دلاری ایران زیاد شده است


رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اطمینان داد که در شش ماهه دوم سال، شمار گردشگران اروپایی رشد می کند، گفت: هرچند تا به امروز تعداد گردشگران منطقه ای 51 درصد رشد داشته که بیشتر آن ها از نوع توریست های 2500 دلاری یا سلامت بوده اند.

- علی اصغر مونسان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برآوردهای صورت گرفته از شش ماهه دوم سال، اطمینان داد که تعداد گردشگران اروپایی رشد کند و سپس به افزایش سفر گردشگران کشورهای منطقه به ایران که با 51 درصد رشد در این مدت همراه بوده است، اشاره کرد و گفت: این گردشگران در بخش گران، یعنی گردشگری سلامت سرمایه گذاری می کنند که برای کشور بسیار اهمیت دارد.

ما به این مسافران، گردشگران 2500 دلاری می گوییم، در حالی که توریست های اروپایی، 1300 دلاری بودند.

معاون رییس جمهور ادامه داد: در شش ماه ابتدا امسال ورود گردشگر به کشور رشد قابل ملاحظه ای داشته، هرچند که ترکیب گردشگران تغییر کرده است، اما در آینده ای نزدیک اروپایی ها نیز متوجه می شوند که مشکلات امروز کشور، اقتصادی است و هیچ ارتباطی با مباحث امنیتی ندارد.

او با اعتقاد بر این که سال 97 با وجود همه تهدیدها، پُر از فرصت گردشگری خواهد بود، گفت: بیمارستان هایی کشور مملو از گردشگران منطقه ای است که پس از روند درمانی، برای تفریح مناطق شمالی کشور را انتخاب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد گردشگران 2500 دلاری ایران زیاد شده است

تعداد گردشگران 2500 دلاری ایران زیاد شده است