مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 11:152018-10-22سياسي

نظر مخاطبان خارجی درباره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس


مسئول امور روایتگران موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت:اکثر این بازدیدکنندگان تالارهای سوم، چهارم و پنجم این موزه را بیشتر می پسندند و از حضور در این بخش ها، - ابراز خرسندی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازدیدهای خارجی از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، روز به روز در حال افزایش است و با تدابیری که اندیشیده شده، پیش بینی می شود رشد 80 درصدی بازدیدکنندگان خارجی، در ماه های آتی همچنان روندی صعودی داشته باشد.

در همین رابطه علی بدر خانی، مترجم زبان فرانسه و کارشناس مسئول امور روایتگران موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، توضیح داد: بیشترین بازدیدهای خارجی موزه رابازدیدکنندگانی از کشورهای آلمان، هلند، فرانسه، اتریش و کشورهای اسپانیایی زبان، به خود اختصاص داده است.

وی افزود:از غرب آسیا نیز بازدیدکنندگانی از کشورهایی مانند سوریه، عراق حضور پررنگ تری در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارند.

همچنین از آسیای دور می توان به کشورهایی مانند چین و کشورهای تحت تابعیت چین بعنوان علاقه مندان به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اشاره کرد.

این افراد معمولا از یش با این مسئله آشنایی جزیی دارند اما با حضور در موزه، جنگ را به صورت مفهومی درک می کنند و موضوع برای آنها بیشتر روشن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر مخاطبان خارجی درباره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

نظر مخاطبان خارجی درباره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس