مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 11:112018-10-22سياسي

شاعران ایرانی تجربیات خود را با شعرای سوری در دمشق به اشتراک می گذارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، اولین نشست شعر انجمن ادبی شاهد با حضور احلام غانم شاعر سوری برگزار شد، این نشست با عنوان دو قدم مانده به صلح به شعرخوانی شاعر سوری و شاعران شاهد و ایثارگر ایرانی شب گذشته در محل سالن همایش های مرکز دانش پژوهان .

- آدینه دبیر انجمن ادبی شاهد در اولین نشست شعرگفت: خوشحال خواهیم شد در آینده ای نزدیک تجربیات خود را با شاعران و ادبای سوری و همچنین فرزندان شهدا و جانبازان محور مقاومت در دمشق به اشتراک گذاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، اولین نشست شعر انجمن ادبی شاهد با حضور احلام غانم شاعر سوری برگزار شد، این نشست با عنوان دو قدم مانده به صلح به شعرخوانی شاعر سوری و شاعران شاهد و ایثارگر ایرانی شب گذشته در محل سالن همایش های مرکز دانش پژوهان شاهد و ایثارگر به خوانش شعرهایی در حوزه مقاومت، اهل بیت (ع) و دفاع مقدس اختصاص داشت.

*غانم: همسران و مادران شهدا و مجروحین حاضر بودند نمک روی زخم خود بپاشند اما سوریه حفظ شود احلام غانم در این نشست اهل بیت (ع) را به دریایی عمیق توصیف کرد که شعر قادر به وصف آنها نیست.

وی همچنین گزارشی از آنچه برسوریه گذشت و وضعیت فعلی سوریه برای شاعران شاهد و ایثارگر ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعران ایرانی تجربیات خود را با شعرای سوری در دمشق به اشتراک می گذارند

شاعران ایرانی تجربیات خود را با شعرای سوری در دمشق به اشتراک می گذارند