مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 11:102018-10-22پزشكي

استقرار 900 دستگاه آمبولانس در مرز عراق/ توصیه های اورژانسی به زائران


رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین گفت: در ایام راهپیمایی اربعین حسینی در مناطق مرزی غرب و جنوب کشور، 900 دستگاه آمبولانس، 35 دستگاه اتوبوس آمبولانس، - 10 فروند بالگرد اورژانس هوایی، 89 مرکز درمانی، 9 بیمارستان صحرایی، 56 کلینیک سیار، 4 دستگاه خودرو ارتباطات و 4 دستگاه تعمیرگاه سیار استقرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند در این باره افزود: در این مدت، 17 هزار نیروی عملیاتی اورژانس، 9 هزار نیروی عملیاتی درمانی، 650 تیم مدیریت بیماری های واگیر و 130 تیم بهداشت محیط در مناطق مرزی حضور دارند.

به گفته وی، پوشش درمانی زائران توسط اورژانس پیش بیمارستانی، مراکز درمانی ثابت و سیار، ارائه آموزش های مورد نیاز زائران، پایش بیماری های واگیر در پایانه های مرزی، بازدید از مراکز تهیه و توزیع غذا، نظارت بر آب آشامیدنی، نظارت بر اماکن اقامتی، رفاهی و موکب ها و تهیه خون و فرآورده های خونی مورد نیاز از مهم ترین خدمات کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین حسینی در سال 97 است.

سرپرست سازمان اورژانس کشور به سالمندانی که در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت می کنند، توصیه کرد که با پزشک معالج خود مشورت کرده، داروهای مصرفی متناسب با طول سفر و لیست داروهای مصرفی یا خلاصه سیر بیماری را به صورت مکتوب به همراه داشته باشند و پس از بازگشت از زیارت عتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 900 دستگاه آمبولانس در مرز عراق/ توصیه های اورژانسی به زائران

استقرار 900 دستگاه آمبولانس در مرز عراق/ توصیه های اورژانسی به زائران