مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 10:152018-10-22سياسي

جلالی: گفت وگوی سیاسی برای اجرای برجام کافی نیست


رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و فرانسه با بیان اینکه چندجانبه گرایی از یکجانبه گرایی بهتر است، گفت: اروپایی ها وزن بالایی در عرصه بین المللی داشته و باید گام های بلندتری در راستای اجرای برجام بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، کاظم جلالی رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و فرانسه در نشست مشترک مطبوعاتی که عصر یکشنبه، به همراه رؤسای گروه دوستی پارلمانی مجالس ملی و سنای فرانسه و ایران برگزار شد ضمن خیرمقدم به هیأت فرانسوی که مذاکرات طولانی را در ایران خواهند داشت، گفت: فرانسه کشور فرهنگی است که از گذشته روابط فرهنگی خوبی با ایران داشته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه بعد از انقلاب روابط ایران و فرانسه دچار فراز و فرودهایی شد، اظهار داشت: با این حال پارلمان هر دو کشور برای برقراری روابط تلاش داشتند که آخرین تجربه آن گفتگو با 3 کشور اروپایی بود که به تصویب برجام ختم شد و امیدواریم در این مسیر اروپا و فرانسه آنچه را که ملت ایران از تصویب برجام مطالبه می کنند، درک کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ملت ایران ملتی صلح طلب هستند، عنوان کرد: در قرن اخیر شاهد هیچ اثری از حملات و تجاوز ایران علیه کشورهای دیگر نبوده ایم البته مورد تجاوز بودیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلالی: گفت وگوی سیاسی برای اجرای برجام کافی نیست

جلالی: گفت وگوی سیاسی برای اجرای برجام کافی نیست