مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 09:512018-10-22بين الملل

پیام تسلیت قاتلان به خانواده مقتول


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سلمان بن عبدالعزیز آل سعود شاه عربستان سعودی یکشنبه شب با صدور پیامی به خانواده جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستانی که در کنسولگری این کشور در استانبول به قتل رسید، - پادشاه و ولیعهد سعودی به خانواده جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستانی که در کنسولگری این کشور در استانبول به قتل رسیده، تسلیت گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سلمان بن عبدالعزیز آل سعود شاه عربستان سعودی یکشنبه شب با صدور پیامی به خانواده جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستانی که در کنسولگری این کشور در استانبول به قتل رسید، تسلیت گفت.

به نوشته خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، محمد بن سلمان ، ولی عهد سعودی هم در پیام مشابهی کشته شدن این روزنامه نگار را به خانواده اش تسلیت گفته است.

خاشقچی که خود را منتقد دولت عربستان، نه معارض، می خواند، حدود سه هفته پیش برای انجام امور اداری به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول رفت، اما هرگز بازنگشت.

عربستان سعودی روز شنبه تحت فشار سنگین رسانه ها، به قتل خاشقچی در کنسولگری اعتراف کرد، اما مدعی شد این قتل غیرعمد بوده و توسط تیمی انجام شده که از اختیارات قانونی خود فراتر رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت قاتلان به خانواده مقتول

پیام تسلیت قاتلان به خانواده مقتول