مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 09:412018-10-22سياسي

با عدم رعایت این آداب، اگر به زیارت امام حسین (ع) نروید بهتر است!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، برای زیارت امام حسین (ع) در مناسبت های مختلف، فضیلت های زیادی ذکر شده است که یکی از زیارت های مورد تأکید در روایات، - با عدم رعایت این آداب، اگر به زیارت امام حسین (ع) نروید بهتر است! ائمه معصومین (ع) سفارش زیادی بر زیارت حضرت سیدالشهدا (ع) داشته اند، اما آدابی برای این زیارت بر شمرده اند و در برخی موارد به شیعیان نهیب زده و زیارت نکردن را از زیارت با رعایت نکردن برخی آداب بهتر دانسته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، برای زیارت امام حسین (ع) در مناسبت های مختلف، فضیلت های زیادی ذکر شده است که یکی از زیارت های مورد تأکید در روایات، زیارت امام حسین (ع) در روز اربعین است.

امام حسن عسکری (ع) یکی از پنج نشانه مؤمن را زیارت اربعین می دانند و می فرمایند: مؤمن پنج علامت دارد: خواندن 51 رکعت نماز در شبانه روز (نماز های واجب و نافله)، زیارت اربعین، به دست کردن انگشتری دردست راست، به خاک ساییدن پیشانی (سجده رفتن بر خاک)، و بلند خواندن بسم الله الرحمن الرحیم در نماز.

اما خود ائمه معصومین (ع) که سفارش زیادی بر زیارت حضرت سیدالشهداء (ع) داشتند، آدابی برای این زیارت بر شمرده اند و در برخی موارد به شیعیان نهیب زده و زیارت نکردن را از زیارت با عدم رعایت برخی آداب بهتر دانسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با عدم رعایت این آداب، اگر به زیارت امام حسین (ع) نروید بهتر است!

با عدم رعایت این آداب، اگر به زیارت امام حسین (ع) نروید بهتر است!