مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 09:402018-10-22بين الملل

بن سلمان خطاب به کوشنر: هرگز کودتای غرب علیه خود را فراموش نمی کنم


ولیعهد عربستان در تماسی با مشاور ارشد و داماد رییس جمهوری آمریکا با اشاره به انتقادات غرب علیه ریاض درباره پرونده قتل جمال خاشقجی تاکید کرد: - هرگز کودتای غرب علیه خود را فراموش نخواهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا به نقل از یکی از منابع نزدیک به کاخ سلطنتی سعودی نوشت: محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در هشتمین روز پس از ناپدید شدن جمال خاشقجی، روزنامه نگار عربستانی در تماس تلفنی با جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد رییس جمهوری آمریکا از او درباره علت خشم به وجود آمده در واشنگتن درباره این پرونده سوال کرد.

کوشنر دوست نزدیک ولیعهد سعودی قلمداد می شود.

این روزنامه در گزارش خود آورده است: بن سلمان که در آمریکا با لقب MBS معروف است با کوشنر در 10 اکتبر تماس گرفته و این سوال را درباره مساله خاشقجی می پرسد که این همه عصبانیت برای چیست؟ این روزنامه می افزاید: بن سلمان سوال خود را به انگلیسی از کوشنر می پرسد و از خشم گسترده در آمریکا به دلیل پرونده مذکور سوال می کند.

چراکه انتقادات گسترده مقامات دولتی و تجار آمریکایی روانه او شده بود.

وال استریت ژورنال به نقل از دو تن که از جزییات مکالمه آن دو آگاه بودند، نقل می کند، کوشنر در کنار جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا پیامی که حامل نوعی در تنگنا قرار گرفتن بن سلما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن سلمان خطاب به کوشنر: هرگز کودتای غرب علیه خود را فراموش نمی کنم

بن سلمان خطاب به کوشنر: هرگز کودتای غرب علیه خود را فراموش نمی کنم