مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 09:402018-10-22سياسي

بروز مشکلات در تامین منابع ساخت بیمارستان فردیس


نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می رسد در تأمین منابع ساخت بیمارستان فردیس مشکلاتی وجود دارد که مسئولین مربوطه باید رسیدگی های لازم را انجام دهند.

- نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس مطرح کرد؛ بروز مشکلات در تامین منابع ساخت بیمارستان فردیس نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می رسد در تأمین منابع ساخت بیمارستان فردیس مشکلاتی وجود دارد که مسئولین مربوطه باید رسیدگی های لازم را انجام دهند.

محمدجواد کولیوند در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص زیرساخت های درمانی در فردیس گفت: ساخت این بیمارستان دریک شهری که نزدیک به 500 هزار نفر جمعیت دارد قطعاً باید زودتر در دستور کار قرار می گرفت و چه بسا بهتر بود از 20 سال پیش این بیمارستان ساخته می شد تا بتواند نیازهای مردم را تأمین کند و امروز با مشکل زیرساخت درمانی و کمبود تخت های بیمارستانی مواجه نباشیم.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم ساخت بیمارستان فردیس در دستور کار قرار گرفت؛ افزود: هزینه ساخت این بیمارستان در ردیف بودجه دولت قرار دارد و از این نظر مشکلی ندارد ولی آنچه به نظر می رسد این است که در تأمین منابع ساخت این بیمارستان مشکلاتی وجود دارد که مسئولین مربوطه باید رسیدگی های لازم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز مشکلات در تامین منابع ساخت بیمارستان فردیس

بروز مشکلات در تامین منابع ساخت بیمارستان فردیس