مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 09:252018-10-22سياسي

چابهار، میزبان نخستین جشنواره ملی ساحل نشینان


مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: نخستین جشنواره گردشگری ساحل نشینان کشور یکم تا پنجم اسفند ماه به منظور معرفی ظرفیت های گردشگردی دریایی و تبیین نقش آن در توسعه صنعت توریسم در چابهار برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- علیرضا جلالزایی در نشست هماهنگی جشنواره گردشگری ساحل نشینان کشور در زاهدان افزود: بندر چابهار با داشتن سواحل صخره ای، ماسه ای و مرجانی بی نظیر، همچنین موقعیت عالی برای بازی های آبی و ساحلی و از همه مهم تر آثار تاریخی و باستانی در کنار دریا می تواند یکی از فرصت های مناسب برای توسعه گردشگری دریایی در این منطقه باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان در ادامه اظهار کرد: ویژگی چشم گیرتر این منطقه اتصال مستقیم به اقیانوس است و همین موجب می شود کشتی های گردشگری از سرتاسر جهان به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

در نتیجه با یک برنامه ریزی درست، مکران می تواند دروازه ورود گردشگران دریایی به ایران شود و شرایطی منحصر به فرد را برای تبدیل شدن به قطب گردشگری فراهم کند.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: سواحل مکران منطقه جغرافیایی بی بدیل در کشور است که تمامی ویژگی های لازم برای توسعه گردشگری دریایی را در خود جای داده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چابهار، میزبان نخستین جشنواره ملی ساحل نشینان

چابهار، میزبان نخستین جشنواره ملی ساحل نشینان