مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 09:162018-10-22سياسي

جابه جایی وزرای ناکارآمد بازی با افکار عمومی از سوی دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،روزنامه اصلاح طلب قانون دیروز در مطلبی با عنوان دولت بی خیال، مجلس منتظر! به انتقاد از سیاسی کاری و تعلل دولت در انتخاب وزرای اقتصاد و کار آن هم در شرایط جنگ اقتصادی پرداخت و نوشت: - تلاش زنجیره ای برای انحراف افکار عمومی از ماهیت استعفای آخوندی، استراتژی آخوندی برای اثبات خود، اصلاح طلبان و ستایش بی کارنامه ها و تئوریزه کردن تنبلی با عنوان اقتصاد آزاد از جمله مطالب دیروز مطبوعات زنجیره ای بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،روزنامه اصلاح طلب قانون دیروز در مطلبی با عنوان دولت بی خیال، مجلس منتظر! به انتقاد از سیاسی کاری و تعلل دولت در انتخاب وزرای اقتصاد و کار آن هم در شرایط جنگ اقتصادی پرداخت و نوشت: مسئولان این روزها بیشتر از آنکه به مشکلات کشور توجه داشته باشند، به دنبال چینش افرادی هستند که با سیاست های جناحی آنها همخوانی داشته باشد و در همین راستا برخی فرش زیر پای دولتی ها را می کشند و عده ای دیگر نیز با بازی دادن افکار عمومی سعی می کنند گزینه هایی را جابه جا کنند که گره ای از مشکلات مردم باز نمی کنند.

در همین راستا مدت هاست شاهد آن هستیم که برخی مسئولان دولتی و نمایندگان جنگ اقتصادی دشمنان را جدی نگرفته اند و برای رقابت های سیاسی اذهان عمومی را دچار تشویش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی وزرای ناکارآمد بازی با افکار عمومی از سوی دولت

جابه جایی وزرای ناکارآمد بازی با افکار عمومی از سوی دولت