مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 09:112018-10-22دانش

طوفان روز گذشته در مهران همه را غافلگیرکرد/ در حال تعمیر موکب های دانشجویی هستیم


امیر حسین نساری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه طوفان روز گذشته خسارت هایی به موکب های دانشجویی وارد کرد، - مسئول بسیج دانشگاه پیام نور ایلام در رابطه با طوفان روز گذشته در مرز مهران گفت: دیروز هوا صاف بود؛ اما با آمدن باران و طوفان همه چیز ناگهان بهم ریخت و از این وضعیت غافلگیر شدیم.

امیر حسین نساری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه طوفان روز گذشته خسارت هایی به موکب های دانشجویی وارد کرد، گفت: این طوفان موجب شد بخشی از موکب دانشگاه پیام نور تخریب شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان این دانشگاه در حال تعمیر موکب های دانشجویی هستند، گفت: موکب های دانشجویی مجدد برپا خواهد شد و به زائران پیاده روی اربعین خدمت رسانی خواهد کرد.

مسئول بسیج دانشگاه پیام نور ایلام در رابطه با چگونگی طوفان روز گذشته در مرز مهران گفت: دیروز هوا صاف بود؛ اما با آمدن باران و طوفان همه چیز ناگهان بهم ریخت و از این وضعیت غافلگیر شدیم متاسفانه یک نفر هم در طوفان روز گذشته کشته شد.

نساری با بیان اینکه زائران در شهر مهران در خانه های مردم مهمان هستند، گفت: طوفان و باران روز گذشته موجب آب گرفتگی شهر مهران شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان روز گذشته در مهران همه را غافلگیرکرد/ در حال تعمیر موکب های دانشجویی هستیم

طوفان روز گذشته در مهران همه را غافلگیرکرد/ در حال تعمیر موکب های دانشجویی هستیم