مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 09:052018-10-22اقتصادي

فراز و فرود ادعاهای پهن پیکر در فرودگاه 75 ساله!


در ماه های اخیر صحبت های زیادی درباره اینکه فرودگاه خرم آباد پس از اجرای طرح توسعه ، قابلیت نشست و برخاست هواپیماهای پهن پیکر را دارد یا نه، - شنیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح توسعه فرودگاه خرم آباد در بهمن 92 آغاز شد و قرار بود دوساله به بهره برداری برسد اما در حالی که به سال پنجم نزدیک می شود، هنوز جای کار دارد.

یکی از مزایای این طرح را نشست و برخاست هواپیماهای پهن پیکر اعلام کردند اما.

این طرح شامل توسعه سطوح پروازی( تطویل باند، توسعه اپرون، بهسازی آپرون موجود، زهکشی، استریپ‎سازی و ارتقاء مقاومت باند، بهسازی جاده حفاظتی، سرپوشیدن کانال های عرضی فاضلاب روستایی عبوری از باند و احداث ساختمان هواشناسی) توسعه ترمینال و احداث ساختمان پاویون بوده که چندین مورد تکمیل شده ولی مابقی کار زیادی دارد.

تا پیش از اجرای طرح توسعه، اپرون فرودگاه 18 هزار مترمربع بود که گنجایش سه پرواز همزمان را داشت و در طرح توسعه از طول 3200 متر مربع به 3500 مترمربع افزایش یافت و برای فراهم شدن امکان نشست و برخاست هواپیماهای ایرباس، 420 متر به باند فرودگاه اضافه شد و افزایش 11 هزار مترمربع دیگر به اپرون نیز به پایان رسیده است.

همچنین در این طرح باند فرودگاه 420 متر توسعه یافته که درآن استریپ‎سازی استاندارد مورد توجه خاص بوده و علاوه بر تطویل باند تقویت PC


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراز و فرود ادعاهای پهن پیکر در فرودگاه 75 ساله!

فراز و فرود ادعاهای پهن پیکر در فرودگاه 75 ساله!