مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 21:202018-10-21سياسي

لزوم همکاری دستگاه های مرتبط در تامین هزینه های سرسام آور آسیب دیده اجتماعی


مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه هر یک از دستگاه های مرتبط باید وظایف خود را در حوزه آسیب دیده های اجتماعی برعهده بگیرند، - افزود: همه دستگاه ها در تامین هزینه های سرسام آور درمانی آسیب دیده اجتماعی باید مشارکت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدنجم الدین محمدی در جلسه مجتمع فوریت های خدمات اجتماعی شهر تهران گفت: در سال 1387 در منطقه 4، 200 نفر از افرادی که به بیماری هایی نظیر ایدز، هپاتیت و سل مبتلا بودند با تغییر مدیریت بنده رها شدند و در مدت کوتاهی 50 درصد آنها فوت شدند و از مابقی آنها نیز هیچ خبری نتوانستیم بگیریم.

برای این افراد حکم قضایی وجود داشت که باید به بهزیستی تحویل داده می شدند.

وی افزود: در اسلامشهر 225 نفر وجود دارند که 80 نفر از آنها حکم انتقال به بهزیستی برایشان صادر شده ولی این انتقال انجام نشده و در شرایط نامطلوبی به سر می برند.

زمانی که به ما گفتند جایی برای نگهداری این افراد نداریم ما زمین در اختیارشان قرار دادیم ولی حال که گشت های سازمان بهزیستی از بین رفته اند امکان ساماندهی این افراد توسط شهرداری نیز وجود ندارند.

با همتی که فرماندار تهران براساس مصوبه شورای اجتماعی انجام داده اند امیدواریم مسیرهایی که به بن بست رسیده اند راه حل های مناسب برایشان پیدا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری دستگاه های مرتبط در تامین هزینه های سرسام آور آسیب دیده اجتماعی

لزوم همکاری دستگاه های مرتبط در تامین هزینه های سرسام آور آسیب دیده اجتماعی