مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 21:062018-10-21بين الملل

محکومیت دروغ پردازی های فرانسه درباره رقه توسط سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه به خبرگزاری سوریه گفت: همه جهان شاهد ویرانی هدفمند کامل شهر رقه از سوی ائتلاف آمریکایی و اجساد تکه تکه شده غیرنظامیان بی گناه در خیابان های این شهر و آواره شده سایر ساکنان آن بودند .

- وزارت خارجه سوریه ادعای دروغین و گمراه کننده بیانیه وزارت خارجه فرانسه درباره رقه را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه به خبرگزاری سوریه گفت: همه جهان شاهد ویرانی هدفمند کامل شهر رقه از سوی ائتلاف آمریکایی و اجساد تکه تکه شده غیرنظامیان بی گناه در خیابان های این شهر و آواره شده سایر ساکنان آن بودند که این امر در سطح نسل کشی است و باید درباره آن بازخواست صورت گیرد.

این در حالی است که همزمان گذرگاه های امنی برای خروج تروریست های داعش تحت حفاظت نیرو های ائتلاف آمریکایی - فرانسوی برای استفاده از آن ها در مناطق دیگری با هدف پیچیده کردن بحران در سوریه و طولانی کردن مدت آن انجام شد.

این منبع افزود: حمایت فرانسه از برخی گروه ها در سوریه گواه سیاست خباثت آمیزی است که دولت فرانسه در قبال سوریه دنبال می کند.

این منبع گفت: آنچه در رقه روی داد، لکه ننگی بر پیشانی فرانسه است که پرونده استعماری سیاه مملو از جنایت آن علیه ملت ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت دروغ پردازی های فرانسه درباره رقه توسط سوریه

محکومیت دروغ پردازی های فرانسه درباره رقه توسط سوریه