مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 19:062018-10-21اقتصادي

قانون مالیات بر عایدی سرمایه به حل مشکلات اقتصادی کمک می کند


سید حسین سهرابی، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن استان فارس در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، گفت: دنیای اقتصاد، بازارهایی وجود دارند که تنها با خرید از آن بازارها، - دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجوی فارس با اشاره به مزایای مالیات بر عایدی سرمایه گفت: با اجرای این بسته مالیاتی به مرور شاهد حذف تقاضای سوداگرانه در بازارهای غیرمولد خواهیم بود.

سید حسین سهرابی، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن استان فارس در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، گفت: دنیای اقتصاد، بازارهایی وجود دارند که تنها با خرید از آن بازارها، مدتی صبر و سپس فروش موارد خریداری شده؛ سود قابل توجهی نصیب مشتری می شود.

سهرابی تصریح کرد: بازارهایی از جمله بازار سکه، ارز، مسکن، زمین، خودرو و غیره که این روز ها بازارشان به شدت داغ است.

این سود بادآورده نه چندان اندک، دلیلی بر جذابیت این بازار ها می باشد؛ از سوی دیگر، در سطح کلان، تجمع سرمایه در این بازار ها باعث رکود در بخش های تولیدی کشور شده و همچنین عاملی از عوامل تورم است.

دبیر قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی فارس با اشاره به راه حل برای جلوگیری از جذابیت بازارهای غیرمولد تصریح کرد: راه حل اندیشیده شده، وضع قوانین مالیاتی بر سود این سرمایه ها است! قوانینی که به سبب آن ها، بزرگ سرمایه داران این بازار مجبور به پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون مالیات بر عایدی سرمایه به حل مشکلات اقتصادی کمک می کند

قانون مالیات بر عایدی سرمایه به حل مشکلات اقتصادی کمک می کند