مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 18:052018-10-21بين الملل

صدور 15 هزار روادید برای اتباع خارجی مقیم ایران شرکت کننده در راهپیمایی اربعین


رییس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه اعلام کرد: تا امروز برای 15 هزار نفر از اتباع خارجی مقیم ایران که از نیروی انتظامی، دفترچه جهت سفر به عراق به منظور شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی دریافت کرده اند روادید صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی کریمی گفت: جهت تسهیل صدور روادید برای اتباع خارجی مقیم ایران که از نیروی انتظامی دفترچه جهت سفر به عراق دریافت کرده اند همکاری های خوبی بین وزارت خارجه، وزارت کشور و سازمان حج و زیارت صورت گرفته است.

وی افزود: تا امروز برای 15 هزار نفر روادید صادر شده است و پیش بینی می کنیم که تا امشب بخش عمده ای دیگر از روادید درخواستی صادر شود.

کریمی در مورد علت تاخیر در روند صدور ویزا برای این اتباع به رادیو اربعین گفت: به علت اینکه این افراد از کد ملی برخوردار نیستند کمی روند صدور ویزا برای آنها طول کشید، ولی مشکلی که در این زمینه وجود داشت، حل شد.

این مقام مسئول در وزارت خارجه با اشاره به اینکه فاصله تقاضای مردم برای صدور روادید اربعین تا صدور ویزا به روز شده است، اظهار کرد: اتباع خارجی مقیم ایران که دارای برگه سرشماری هستند اگر یکی از اعضای خانواده شان دارای کارت آمایش یا اقامت باشد می توانند برای گرفتن ویزا جهت سفر به عراق اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 15 هزار روادید برای اتباع خارجی مقیم ایران شرکت کننده در راهپیمایی اربعین

صدور 15 هزار روادید برای اتباع خارجی مقیم ایران شرکت کننده در راهپیمایی اربعین