مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 17:262018-10-21اقتصادي

موفقیت عرضه نفت در بورس تنها به اراده وزارت نفت نیاز دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ عصر روز سه شنبه 24 مهرماه، اولین نشست خواب آشفته نفت با موضوع بررسی ابعاد عرضه نفت در بورس به عنوان یکی از راهکار های مقابله با تحریم های نفتی آمریکا، - متاسفانه در بخش فروش نفت خام به نتیجه نرسیدیم و امیدوارم که با این تمهیداتی که اندیشیده شده برای عرضه نفت در بورس، این بار بخش خصوصی بتواند به طور موفقیت آمیزی در این عرصه وارد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ عصر روز سه شنبه 24 مهرماه، اولین نشست خواب آشفته نفت با موضوع بررسی ابعاد عرضه نفت در بورس به عنوان یکی از راهکار های مقابله با تحریم های نفتی آمریکا، توسط انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده فنی دانشگاه تهران در تالار شهید رجب بیگی برگزار شد.

مهمانان این نشست آقای علی بختیار عضو کمیسیون انرژی مجلس، آقای خطیبی مدیر سابق امور بین الملل شرکت ملی نفت، آقای حسن خسروجردی، مدیر سابق اتحادیه صادرکنندگان نفت و گاز و پتروشیمی و آقای محمدصادق کریمی، کارشناس حوزه نفت و گاز بودند که در ادامه گزارشی کوتاه از مباحث این نشست ارائه می شود.

در تحریم های قبلی بخش خصوصی به کمک وزارت نفت آمدمحمدعلی خطیبی مدیر سابق امور بین الملل شرکت ملی نفت با اشاره به تجربه موفق بخش خصوصی در دوره ی قبلی تحریم ها گفت: بخش خصوصی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت عرضه نفت در بورس تنها به اراده وزارت نفت نیاز دارد

موفقیت عرضه نفت در بورس تنها به اراده وزارت نفت نیاز دارد