مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 16:552018-10-21پزشكي

باید فاصله میان آموزش کلاسیک و توسعه فناوری را پر کنیم


رییس جهاد دانشگاهی با تاکید بر اهمیت استفاده از فناوری های نوین دنیا اظهار کرد: ما باید فاصله ای که میان آموزش های کلاسیک تا توسعه فناوری وجود دارد را با ارائه آموزش های مناسب برطرف کنیم.

- رییس جهاد دانشگاهی در مراسم افتتاحیه مرکز جامع دندانپزشکی: باید فاصله میان آموزش کلاسیک و توسعه فناوری را پر کنیم رییس جهاد دانشگاهی با تاکید بر اهمیت استفاده از فناوری های نوین دنیا اظهار کرد: ما باید فاصله ای که میان آموزش های کلاسیک تا توسعه فناوری وجود دارد را با ارائه آموزش های مناسب برطرف کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی امروز (یکشنبه 29 مهر) در مراسم افتتاحیه مرکز جامع دندانپزشکی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران (مرکز شماره 3) گفت: افرادی که در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران تحصیل می کنند جزو 50 نفر اول کشور بوده و به معنای واقعی نخبه محسوب می شوند، به همین دلیل لازم است این افراد در حوزه تخصصی خود فعالیت کنند.

وی گفت: در این حوزه در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است و وظیفه ما نیز این است که در حوزه فرهنگ و آموزش و پرورش کارهای شاخص و فرهنگ ساز داشته باشیم.

طیبی ادامه داد: خدا را شاکریم از ابتدای تاسیس جهاد دانشگاهی راه درست انتخاب شده و بر ادامه این راه نیز اصرار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید فاصله میان آموزش کلاسیک و توسعه فناوری را پر کنیم

باید فاصله میان آموزش کلاسیک و توسعه فناوری را پر کنیم