مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 16:102018-10-21بين الملل

گفت وگو‎ی نتانیاهو با وزیر خزانه داری آمریکا در مورد ایران


وزیر خزانه داری آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیرامون روابط اسراییل و آمریکا و رویکردهای خود در مورد ایران گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از تایمزآواسراییل، استیو منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا در آغاز سفرش به شش کشور در خاورمیانه، با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و در مورد تحریم های ایران و همکاری های میان آمریکا و اسراییل برای مبارزه با تروریسم گفت وگو کرد.

در اظهارات پیش از این دیدار، نخست وزیر اسراییل از قدرت رهبری دو کشور برای فعالیت در زمینه خنثی کردن آنچه آن را بلندپروازی هسته ای ایران خواند، تجلیل کرد.

وی همچنین گفت: من از این اتحاد و قدرت روابطمان در زمینه های مختلف مانند اطلاعات، امنیت، همکاری های تجاری و اقتصادی و البته رویکرد مشترکمان در جلوگیری از دشمنی و تجاوز در این منطقه، قدردانی می کنم.

منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا نیز در این دیدار گفت: ما شریکی بهتر از اسراییل در زمینه مبارزه با تامین مالی تروریسم نداریم.

دولت ترامپ پس از خروج او از توافق هسته ای با ایران، به طور پیوسته در حال اعمال دوباره تحریم ها علیه ایران بوده است.

اخیرا در ماه جاری، جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا، از استراتژی بلندمدت ضد تروریستی آمریکا با روانه داشتن کلمات تندی علیه ایران، پرده برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو‎ی نتانیاهو با وزیر خزانه داری آمریکا در مورد ایران

گفت وگو‎ی نتانیاهو با وزیر خزانه داری آمریکا در مورد ایران