مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 16:062018-10-21دانش

اگر موضوع پایان نامه دانشجویان بر اساس نیاز های کشور باشد، یافتن شغل بسیار راحت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران در جشن آغاز سال تحصیلی دانشجویان ورودی جدید پردیس البرز که در دانشکده هنر های زیبای این دانشکده برگزار شد، - رییس دانشگاه تهران گفت: اگر موضوعات پایان نامه ها مطلوب و براساس نیاز های کشور باشد پیدا کردن شغل بسیار راحت تر است؛ چرا که دستگاه ها و سازمان ها به دنبال دانشجویانی هستند که راه حل های اجرایی برای برون رفت از مشکلات دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران در جشن آغاز سال تحصیلی دانشجویان ورودی جدید پردیس البرز که در دانشکده هنر های زیبای این دانشکده برگزار شد، گفت: موضوع دانشگاه موضوع علم و عالم است؛ آموزش علم توسط عالم به جوینده علم.

وی افزود: علم مرز و انتها ندارد و هیچ کس نمی تواند ادعای یادگیری همه چیز و فراگیری آن به همه را داشته باشد؛ ضمن اینکه جویندگان علم واقعی هم سیراب شدنی نیستند؛ همچنین دانشگاه مرکز کنار هم قرارگیری جویندگان علم و عالم است.

رییس دانشگاه تهران تصریح کرد: با کمک پژوهش و آموزش و بهره گیری توامان از آن باید ناشناخته ها را پذیرفت و فرا گرفت.

وی با بیان اینکه وقتی دانشگاه می گوید به دنبال بین المللی هستم یعنی اینکه آموزش و بین المللی شدن در ذات آن قرار دارد چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر موضوع پایان نامه دانشجویان بر اساس نیاز های کشور باشد، یافتن شغل بسیار راحت است

اگر موضوع پایان نامه دانشجویان بر اساس نیاز های کشور باشد، یافتن شغل بسیار راحت است