مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 15:152018-10-21فرهنگي

سفیر صلح موزه های ایران، انتخاب شد


رییس کل موزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: بر اساس ابلاغی توسط سید احمد محیط طباطبایی، رییس ایکوم ایران و فرانسوا مرس رییس ایکوم، - سوسن نیک ذات، بانوی خراسانی به عنوان سفیر صلح موزه های ایران، انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی، محمدرضا پهلوان، بیان کرد: بخشی از آثار موزه سیار کودک (عروسک های قاشقی) در موزه ارداک مانوکیان موزه ارامنه در مکان کلیسای حضرت مریم برای بازدید میهمانان داخلی و خارجی سمپوزیوم ایکوفوم به نمایش در آمده است؛ هم چنین این دو موزه تاکنون فعالیت های مشترکی در زمینه صلح با یک دیگر برگزار کرده اند.

‎سوسن نیکذات پس از دریافت این ابلاغ ابراز کرد: انتخابم به عنوان سفیر صلح کودکان، برای من همانند بال پروازی است که می توانم برای ساختن جهانی شایسته برای کودکان سرزمین تلاش کنم.

‎سفیر صلح موزه های ایران با بیان این که جشن ویژه این ابلاغ برگزار خواهد شد، افزود: نام موزه من سفیران فرهنگ صلح است و امروز مفتخرم که نام خودم نیز، به واژه ی سفیر صلح مزین شد و باید گام های سریع تری برداشته شود.

‎وی اظهار کرد: عروسک ها در موزه برای من حکم مقدسی دارند زیرا پیام و قصص کتب آسمانی و فرامین پیامبران الهی که صلح و دوستی است را در بین کودکان و جوامع تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر صلح موزه های ایران، انتخاب شد

سفیر صلح موزه های ایران، انتخاب شد