مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 15:002018-10-21حوادث

مرگ کارگر ساختمانی در همدان


مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ کارگری بر اثر سقوط از ساختمان نیمه کاره در میدان بعثت شهر همدان خبر داد.

- دکتر علی احسان صالح در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: روز گذشته- شنبه 28 مهر- ساعت 17 کارگری 42 ساله از طبقه چهارم ساختمان نیمه کاره ای واقع در میدان بعثت سقوط کرده و پس از انتقال به بیمارستان بعثت در ساعت 22 فوت می کند.

وی به نمونه هایی از حوادث ناشی از کار در مهرماه در سطح استان اشاره کرد و با اشاره به جان باختن کارگری 38 ساله در روستای نامیله ملایر در 15 مهرماه یادآور شد: این فرد در پی تخریب ساختمان قدیمی خشتی زیر آوار می ماند و در جا فوت می کند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان خاطرنشان کرد: چهار کارگر نهاوندی نیز در گودبرداری غیراصولی و ریزش آوار و یک نفر بر اثر فروریختن سقف یک ساختمان جانشان را از دست دادند.

وی با اشاره به افزایش آمار فوتی های ناشی از حوادث کار در سالجاری، از مرگ 18 نفر بر اثرحوادث ناشی از کار در استان خبر داد و گفت: در 6 ماهه نخست امسال 18 مرد و در مدت مشابه سال گذشته 13 مرد بر اثر حوادث ناشی از کار جان باختند که نشان دهنده رشد 38 درصدی است.

صالح اظهار کرد: در نیمه نخست امسال 216 نفر در استان بر اثر حوادث ناشی از کار مجروح شده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 5 درصد کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ کارگر ساختمانی در همدان

مرگ کارگر ساختمانی در همدان