مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 14:462018-10-21حوادث

زندانیان رجایی شهر و قزل حصار به تهران منتقل می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدعبدالله مرتضوی مدیرکل زندان های استان البرز، در پاسخ به سؤالی در خصوص خبر منتشر شده درباره انتقال زندانیان تهرانی از زندان های کرج به تهران گفت: - مدیرکل زندان های استان البرز از تهیه برنامه ای برای انتقال زندانیان رجایی شهر و قزل حصار به تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدعبدالله مرتضوی مدیرکل زندان های استان البرز، در پاسخ به سؤالی در خصوص خبر منتشر شده درباره انتقال زندانیان تهرانی از زندان های کرج به تهران گفت: این مسئله مربوط به برنامه ای برای انتقال زندان های رجایی شهر و قزل حصار است.

وی با اشاره به اینکه این دو زندان مربوط به حوزه قضایی استان تهران است، انتقال آن ها به تهران را مطالبه مردمی و شهری اهالی استان البرز اعلام کرد و افزود: اکنون در حال برگزاری نشست ها برای نهایی کردن برنامه انتقال طی 2 ماه آینده هستیم.

مرتضوی با اظهار امیدواری به انجام این انتقال در سنوات آینده گفت: لازمه انتقال این دو زندان آماده شدن زیرساخت ها در استان تهران از جمله توسعه زندان فشافویه و ایجاد ظرفیت در سایر زندان های تهران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانیان رجایی شهر و قزل حصار به تهران منتقل می شوند

زندانیان رجایی شهر و قزل حصار به تهران منتقل می شوند