مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 14:452018-10-21سياسي

تشکیل کارگروهی از دولت، مجلس، شورای نگهبان و مجمع تشخیص برای بررسی CFT


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تشکیل کارگروهی بین دولت، مجلس، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت برای بررسی CFT خبر داد.

- حشمت الله فلاحت پیشه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دیروز جلسه خوب و منطقی در مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) برگزار و قرار شد روز سه شنبه جلسه دیگری در مجمع تشخیص تشکیل شود.

همچنین کارگروهی از دولت، مجمع تشخیص، مجلس و شورای نگهبان برای بررسی این لایحه مشخص شد.

وی درباره برخی گمانه زنی ها راجع به احتمال رد CFT از سوی شورای نگهبان یادآور شد: شورای نگهبان مختار است این لایحه را رد یا تایید کند هنوز شورا در این باره نظر نداده ولی من فکر می کنم میل عمومی به این است که ما مصوبه ای داشته باشیم که بدون وارد شدن خلل به منافع ملی در عین حال امکان همکاری بین المللی برای ایران فراهم شود.

فلاحت پیشه با اشاره به مهلت 4 ماهه گروه ویژه اقدام مالی به ایران نیز گفت: من معتقدم از ابتدا طبق منافع ملی کشورمان عمل شد و حالا که این فرجه شکل گرفت نشان می دهد کار کردن با نهادهای بین المللی امکان پذیر است.

فقط ما باید خودمان باور کنیم که آمریکا به رغم نفوذ و قدرت مالی و دیپلماتیک بیشتر منزوی می شود و به رغم یارگیری هایی که کرده بود، باز هم ایران به عنوان همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروهی از دولت، مجلس، شورای نگهبان و مجمع تشخیص برای بررسی CFT

تشکیل کارگروهی از دولت، مجلس، شورای نگهبان و مجمع تشخیص برای بررسی CFT