مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 14:112018-10-21اقتصادي

در چند ماه گذشته امتحان خود را خوب پس ندادیم/ هیچ جا مرا به کار نگیرید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد شریعتمداری در روز ملی صادرات با بیان اینکه در این لحظه، هیچ سمتی در دولت ندارم، گفت: معاون اول رییس جمهور، - وزیر سابق صنعت گفت: آقای جهانگیری امروز که در میان شما نیستم، این مسیر ادامه پیدا کند، هیچ مدیر دولتی پای چیزی را امضا نمی کند.

هیچ فردی جرات امضای سندی ندارد و همه را به وزیر موکول می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد شریعتمداری در روز ملی صادرات با بیان اینکه در این لحظه، هیچ سمتی در دولت ندارم، گفت: معاون اول رییس جمهور، مرا به این جلسه دعوت کرد.

وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت افزود: وقایع اتفاقیه در امروز، محصول خواست دولت برای ایجاد تنش در اقتصاد ایران نیست، این در حالی است که یک عامل بیرونی با منشا سیاسی، بخشی از اقتصاد ایران را متاثر کرده که مهمترین آن، منابع ارزی کشور است، در حالیکه ایران کشوری مقاوم در برابر نظام سلطه بوده است و امروز نیز به دنبال ایجاد شرایط مطلوبی است که با همه فشار های موجود، این راه سخت را با کمترین ضایعات طی کند.

وی تصریح کرد: اگر با پیش بینی صحیح و مدیریت کارآمد با این عامل برون زا و تکانه وارداتی برخورد کرده و تلاش کنیم تا کمتر به تولید و صادرات در کشور و تجارت داخلی لطمه وارد شود، مطلوب است، اما این کار جمعی است و همفکری همه ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در چند ماه گذشته امتحان خود را خوب پس ندادیم/ هیچ جا مرا به کار نگیرید

در چند ماه گذشته امتحان خود را خوب پس ندادیم/ هیچ جا مرا به کار نگیرید