مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 13:512018-10-21دانش

معضل کنکور اجرای برنامه های کلان علمی و فناوری را با مشکل مواجه کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمدرضا مخبر دزفولی در ششمین نشست سراسری مدیران رسانه ملی گفت: رسانه های عمومی به طور اعم و رسانه ملی به طور اخص نقش بزرگی در اصلاح و بهبود روش ها، - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه کنکور تبدیل به یک غول شده و درحال بلعیدن آموزش و پرورش و دانشگاه است، گفت: معضل کنکور اجرای برنامه های کلان علمی و فناوری را به چالش کشیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمدرضا مخبر دزفولی در ششمین نشست سراسری مدیران رسانه ملی گفت: رسانه های عمومی به طور اعم و رسانه ملی به طور اخص نقش بزرگی در اصلاح و بهبود روش ها، کارکرد ها و ساختار ها در حوزه های مختلف مانند آموزش و پرورش و خانواده دارند.

وی افزود: در طول این چهار دهه که از حیات طیبه نظام جمهوری اسلامی طی شده، تلاش زیادی صورت گرفته تا مسیر گذشته که بر تقلید مبتنی بود، به مسیری مبتنی بر خودباوری و عزت نفس ملی تبدیل شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: متاسفانه مسائلی مانند آزمون سراسری و کنکور وجود دارد و رسانه ملی باید برای رفع این مشکل تلاش و تدبیر داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل کنکور اجرای برنامه های کلان علمی و فناوری را با مشکل مواجه کرده است

معضل کنکور اجرای برنامه های کلان علمی و فناوری را با مشکل مواجه کرده است