مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 13:312018-10-21دانش

دوربین همراه برای افراد نابینا در دانشگاه کردستان ساخته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدمهدی حسینی، عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه کمک به کم توانان سرمایه فرهنگی است، اظهار داشت: - عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان گفت: برای اولین بار دوربین همراه برای افراد نابینا از سوی یکی از دانشجویان کم بینا در دانشگاه کردستان طراحی و ساخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدمهدی حسینی، عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه کمک به کم توانان سرمایه فرهنگی است، اظهار داشت: درخواست نابینایان و توان خواهان این است که عرصه ای برای آنان در سطح جامعه فراهم شود که آنان بتوانند توانایی های خود را عرضه کنند.

وی افزود: این بستر باید در سطح جامعه و دانشگاه فراهم شود تا این افراد بتوانند توانایی های خود را به منصه ظهور برسانند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان با بیان اینکه دانشجویان نابینای دانشگاه کردستان تلاش شان بر این است که مسائل و مشکلاتی که با آن مواجه می شوند را حل کنند، گفت: خوشبختانه تحصیل در دانشگاه کردستان زمینه بروز خلاقیت و نوآوری نابینایان را فراهم ساخته است.

وی با اشاره به نوآوری های دانشجویان نابینا در دانشگاه کردستان، تصریح: این دانشجویان توانستند چاپ بریل سازی عناوین اتاق ها را در دانشکده زبان خارجه و علوم انسانی طراحی و نصب کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین همراه برای افراد نابینا در دانشگاه کردستان ساخته شد

دوربین همراه برای افراد نابینا در دانشگاه کردستان ساخته شد