مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 13:212018-10-21اقتصادي

فرصت طلایی برای صادرات در آشفتگی بازار ارز


رضا رحمانی در مراسم بیست و دومین سالروز ملی صادرات اظهار کرد: در دوره جدید چند مورد را بصورت ویژه پیگیری خواهیم کرد یکی تامین کالا و مایحتاج اساسی مردم و دیگری حمایت از زنجیره تولید در تمام زمینه ها است.

- رحمانی گفت: در نوسانات ارزی اگر ثبات تصمیم گیری در آن لحاظ شود یک فرصت طلایی برای صادرات است البته باید در کالا های یارانه ای محدودیت هایی ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا رحمانی در مراسم بیست و دومین سالروز ملی صادرات اظهار کرد: در دوره جدید چند مورد را بصورت ویژه پیگیری خواهیم کرد یکی تامین کالا و مایحتاج اساسی مردم و دیگری حمایت از زنجیره تولید در تمام زمینه ها است.

وی گفت: برنامه ریزی شده امسال 10میلیارد دلار از واردات سال گذشته تبدیل به تولید داخل شود.

سرپرست وزارت صنعت با بیان اینکه صادرات پیشرانه اقتصاد کشور است، افزود: در شرایط جدید نوسانات ارزی همه از مشکلات صحبت می کنند، اما فرصت های هم وجود دارد.

رحمانی تصریح کرد: در نوسانات ارزی اگر ثبات تصمیم گیری در آن لحاظ شود یک فرصت طلایی برای صادرات است البته باید در کالا های یارانه ای محدودیت هایی ایجاد شود.

وی با اشاره به مصوبه ممنوعیت فعالیت بازنشسته ها خاطرنشان کرد: انتصابات جدید بر محور جوان و جوان گرایی خواهد بود تا با انرژی جدید وارد فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت طلایی برای صادرات در آشفتگی بازار ارز

فرصت طلایی برای صادرات در آشفتگی بازار ارز