مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 13:102018-10-21فرهنگي

غذاهایش به مذاق همه خوش می آید


پخت غذاهای خوشمزه یک بانوی هنرمند، گردشگران بسیاری را به نوشهر می کشاند.

- نرگس قمی، بانوی کارآفرین عرصه آشپزی، دقت، علاقه و حوصله را مثلث طلایی در این حرفه دانسته و در گفت وگو با خبرنگار ایسنا می گوید: از زمان کودکی به آشپزی و سفره آرایی علاقه داشتم و هر آنچه را به ذهنم می رسید با مواد مختلف ترکیب کرده و میپختم و به بهترین شکل تزیین می کردم؛ البته در این میان بارها غذایم خراب می شد اما ناامید نمی شدم تا اینکه به مهارت های لازم رسیدم و غذایم به مذاق همه خوش آمد.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از ذوق و هنر خود و بدون الگو برداری از جایی سعی می کردم غذای جدیدی درست کنم، یادآور می شود: همیشه سعی داشتم در طبخ غذاها ابتکار به خرج دهم، برای درست کردن سس ها هم از ترکیبات جدیدی استفاده می کردم با توجه به طعم خوبی که این سس های جدید داشتند در میان دوست و آشنا مشهور می شد.

قمی با بیان اینکه پس از ازدواج آشپزی را به صورت جدی ادامه داده است، تصریح می کند: به دلیل علاقه زیاد به آشپزی همواره از اقوام و دوستان دعوت می کردم به منزل ما بیایند تا با طبخ های مختلف ذائقه و سلیقه دیگران را جویا شوم.

وی با اشاره به اینکه تزیین غذا در چشم بیننده و برانگیخته شدن اشتها بسیار مهم است، خاطرنشان می کند: اغلب تزیینات از ذوق و ابداع خودم بوده، تزیین غذا مانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غذاهایش به مذاق همه خوش می آید

غذاهایش به مذاق همه خوش می آید