مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 11:562018-10-21اجتماعي

مشکل امنیتی در مرز ها نداریم/ تردد به سهولت انجام می پذیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه نشست تعاملی پژوهشگاه های علوم انتظامی با دانشگاهیان در جمع خبرنگاران، - فرمانده نیروی انتظامی، گفت: با همکاری خوبی که مردم با نیرو های انتظامی داشتند مشکل امنیتی نداشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه نشست تعاملی پژوهشگاه های علوم انتظامی با دانشگاهیان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تردد در مرز ها با سهولت انجام شده و پلیس با تمام ظرفیت در مرز ها حضور دارد.

فرمانده ناجا تصریح کرد: با همکاری خوبی که مردم با نیرو های انتظامی داشتند مشکل امنیتی نداشته ایم.

وی به زائران توصیه کرد: حتماً مدارک لازم را قبل از حضور در مرز ها آماده کرده و به همراه داشته باشند چراکه به هیچ وجه در مرز ها گذرنامه و ویزا صادر نمی شود.

فرمانده ناجا در خصوص پارکینگ های موجود در مرزها، اعلام کرد:خوشبختانه پارکینگ های مناسبی برای پارک خودرو های شخصی در نظر گرفته شده و تاکنون مشکلی در مرز ها نیز نداشته ایم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور در مورد ویزا های جعلی، گفت: تعدادی از افرادی که در این زمینه فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر شدند؛ از مردم می خواهیم که برای دریافت ویزا به محل های که از قبل پیش بینی شده و مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل امنیتی در مرز ها نداریم/ تردد به سهولت انجام می پذیرد

مشکل امنیتی در مرز ها نداریم/ تردد به سهولت انجام می پذیرد