مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 11:502018-10-21بين الملل

محمد علی الحوثی طرح سعودی ها برای برون رفت از بحران خاشقجی را فاش کرد


رییس کمیته عالی انقلاب یمن با انتقاد از عربستان در پی قتل جمال خاشقجی در داخل کنسولگری عربستان در استانبول گفت که ریاض طرحی جهت خروج از این وضعیت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، محمد علی الحوثی، رییس کمیته عالی انقلاب یمن با اشاره به وجود طرحی عربستانی برای خروج از وضعیت فعلی به وجود آمده در پی قتل خاشقجی گفت: طرحی برای خود جهت خروج از این وضعیت وجود دارد و عربستان تلاش می کند با افزایش تنش ها در ساحل غربی و در راس آن شهر الحدیده خود را از این وضعیت خارج کند، آنها بر این باورند که با این طرح نگاه های جهانیان به این درگیری معطوف خواهد شد.

الحوثی با اشاره به اینکه طرح ریاض شامل به جریان انداختن پرونده یک کشور عرب (حوزه خلیج فارس) است، گفت: عربستان بر این باور است که پرونده خاشقجی با اتهام 18 تن از کسانی که اعلام کردند به عنوان مسؤولان این جنایت در حال بازجویی از آنها هستند، پایان می یابد.

عربستان روز جمعه به شکل رسمی به قتل خاشقجی اعتراف کرد.

در بیانیه منتشر شده از سوی ریاض آمده است او پس از درگیری در کنسولگری به قتل رسیده است.

پرونده قتل خاشقجی توجه کشورهای بزرگ جهان از جمله فرانسه، انگلیس و آمریکا را به خود جلب کرده و این کشورها از عربستان خواسته اند توضیحات کامل و فوری درباره ناپدید شدن خاشقجی ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد علی الحوثی طرح سعودی ها برای برون رفت از بحران خاشقجی را فاش کرد

محمد علی الحوثی طرح سعودی ها برای برون رفت از بحران خاشقجی را فاش کرد