مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 11:312018-10-21سياسي

‎استادان دانشگاه ها رویه شما در تقلا برای ساکت کردن منتقدان دولت را نمی پسندند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی نامه ای درباره ابلاغ حکم حبس برای حسن عباسی به رییس جمهور نوشت: توقع جامعه دانشگاهی کشور که اهل سخن، - ‎حضرت امام خمینی قدس سره در وصیت نامه سیاسی الهی فرمودند: و وصیت اینجانب به جوانان عزیز و دانشسرا ها و دبیرستان ها و دانشگاه ها آن است که خودشان شجاعانه در مقابل انحرافات قیام نمایند تا استقلال و آزادی خود و کشور و ملت خودشان مصون باشد.

‎در روز های اخیر خبر شکایت بخش حقوقی جنابعالی از یک سخنران متعهد و انقلابی که به محکومیت ایشان منتهی شده، موجب تعجب و تأسف گردید.

این امر حساسیت محافل مختلف ازجمله اساتید دانشگاه را برانگیخته است لذا به مواردی چند از باب النصیحه لأئمه المسلمین اشاره می کنیم.

‎شما هم معتقدید که بستن دهان منتقدان حامل پیام خوبی نیست، اما پاسخ به سخنان آنان و اقناع مردم ضرورت انکار ناپذیری است که اکنون جامعه علمی و دانشگاهی کشور تشنه چنین رویکردی از جانب شما و نهاد ریاست جمهوری است و البته کمتر مشاهده می شود و از دیدگاه ما باید چنین امری را به عنوان نقطه ضعف دولت در مقطع کنونی بپذیرید و جبران فرمایید.

‎آقای رییس جمهور؛ شما بر اساس بند دوم اصل سوم قانون اساسی موظفید با استفاده صحیح از مطبوعات و رسانه های گروهی و وسایل دیگر نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‎استادان دانشگاه ها رویه شما در تقلا برای ساکت کردن منتقدان دولت را نمی پسندند

‎استادان دانشگاه ها رویه شما در تقلا برای ساکت کردن منتقدان دولت را نمی پسندند