مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 11:202018-10-21سياسي

گزینه جانشین استاندار آذربایجان شرقی به مجمع نمایندگان استان معرفی نشده است


نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه ای به عنوان جانشین استاندار آذربایجان شرقی به مجمع نمایندگان استان معرفی نشده است.

- گزینه جانشین استاندار آذربایجان شرقی به مجمع نمایندگان استان معرفی نشده است نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه ای به عنوان جانشین استاندار آذربایجان شرقی به مجمع نمایندگان استان معرفی نشده است.

معصومه آقاپور در گفت وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: هم اکنون وزیر کشور گزینه ای را به ما معرفی نکرده اند، مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در صورت معرفی گزینه های احتمالی، می تواند اعلام نظر کند.

وی ادامه داد: طبق قانون منع به کارگیری بازنشستگان، تکلیف همه مشخص بوده و این قانون آنقدر صریح و واضح است که مشمولان همگی رفتنی هستند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات مشمولان این قانون، افزود: مسئولانی که قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل حال آنان می شود، همگی وظیفه شناس بوده و چنین نیست که صدق کردن این قانون در مورد برخی مسئولان، موجب دلسردی آن ها شود، مطمئنم این مسئولان در شرایط فعلی اقتصاد، نه ملت و نه دولت را تنها نمی گذارند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه جانشین استاندار آذربایجان شرقی به مجمع نمایندگان استان معرفی نشده است

گزینه جانشین استاندار آذربایجان شرقی به مجمع نمایندگان استان معرفی نشده است