مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 10:502018-10-21بين الملل

اشپیگل: بن سلمان خواست که قتل خاشقجی وحشیانه باشد


یک مجله آلمانی نوشت، ولیعهد عربستان پایانی خونین و ترسناک را برای خاشقجی، روزنامه نگار منتقد خود خواست و این قتل حامل پیامی برای تمامی مخالفان او بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجله در اشپیگل آلمان در شماره جدید خود مساله قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار عربستانی را موضوع اصلی قرار داد و عکس اصلی خود را تصویری تیره از محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان با عنوان شاهزاده و ترور قرار داد و در پس زمینه عکس بن سلمان تصویر رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه و دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا دیده می شود.

مجله اشپیگل به نقل از علی سفیان، بازپرس سابق اف.

بی.

آی نوشت، خاشقجی به دلیل شناختی که از ساختار درونی نظام حاکم در عربستان داشت و نیز به دلیل اعتبار بسیاری که در غرب و داخل کشورش برخوردار بود، با تمامی مخالفان عربستانی خارج این کشور فرق داشت، این امر به منزله خطر بزرگی برای شخص بن سلمان بود.

این مامور سابق اف بی آی افزود: چرا محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان باید دستور قتل خاشقجی را صادر کند؟ حالا به ذهن رهبران مستبد نفوذ می کنیم.

چه چیزی باعث شد که ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه تصمیم به قتل منتقدانش در مرکز لندن بگیرد؟ سفیان در ادامه گفت، بن سلمان خواست همانند آنچه رخ داده قتل خاشقجی خونین و ترسناک باشد، او در عین حال می خواهد به هر طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشپیگل: بن سلمان خواست که قتل خاشقجی وحشیانه باشد

اشپیگل: بن سلمان خواست که قتل خاشقجی وحشیانه باشد