مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 10:402018-10-21پزشكي

پارازیت و موبایل باعث بیماری های ژنتیکی می شوند؟


مدیر مرکز ژنتیک جهاد دانشگاهی خراسان رضوی درباره تأثیر عوامل جانبی چون پارازیت ها و موبایل ها بر بیماری های ژنتیکی اظهار کرد: از لحاظ علمی عددی برای میزان این تأثیرگذاری بر بیماری های ژنتیکی وجود ندارد تا بتوان تشخیص داد افرادی که برای نمونه بیشتر با .

- مدیر مرکز ژنتیک جهاد دانشگاهی خراسان رضوی درباره تأثیر عوامل جانبی چون پارازیت ها و موبایل ها بر بیماری های ژنتیکی اظهار کرد: از لحاظ علمی عددی برای میزان این تأثیرگذاری بر بیماری های ژنتیکی وجود ندارد تا بتوان تشخیص داد افرادی که برای نمونه بیشتر با موبایل سروکار دارند احتمال جهش ژنتیکی در فرزندان این افراد بیشتر است یا خیر؟ قطعا عوامل محیطی بر روی جهش های ژنتیکی تأثیر دارد، اما این که به چه میزان است آگاهی نداریم.

آریانه صدرنبوی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با بیماری های ژنتیکی و میزان شیوع آن در کشور اظهار کرد: نمی توان اعلام کرد که بیماری های ژنتیکی نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده، چنین دیدگاهی اشتباه است.

احتمالا سطح این بیماری ها در هر اجتماعی یکسان است و تنها به دلیل پیشرفت دانش در دوره معاصر برجسته تر دیده می شود.

بسیاری از بیماری های ژنتیک وجود دارند که تا چند سال پیش متخصصان ژنتیک از آن ها اطلاعی نداشتند، اما امروزه با تشخیص های جدید همگی این بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارازیت و موبایل باعث بیماری های ژنتیکی می شوند؟

پارازیت و موبایل باعث بیماری های ژنتیکی می شوند؟