مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 10:352018-10-21اقتصادي

مروری بر صادرات پایدار گروه صنعتی و پژوهشی زر در سالی که گذشت


از ابتدای فعالیت گروه صنعتی و پژوهشی زر در صنایع غذایی کشور تفکر صادراتی در میان مدیران ارشد به خصوص بنیانگذار این گروه بوده، استراتژی اصلی این هلدینگ در زمینه صادرات تأکید بر روش های پایدار و مستمر است چرا که صادرات پایدار باعث حضور یک برند و یک کالا .

- از ابتدای فعالیت گروه صنعتی و پژوهشی زر در صنایع غذایی کشور تفکر صادراتی در میان مدیران ارشد به خصوص بنیانگذار این گروه بوده، استراتژی اصلی این هلدینگ در زمینه صادرات تأکید بر روش های پایدار و مستمر است چرا که صادرات پایدار باعث حضور یک برند و یک کالا به صورت مستمر در یک بازار می شود و این باعث نفوذ و عمق صادرات در کشورهای هدف می شود و منجر به ماندگاری یک برند در طول سالیان متمادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، مرتضی سلطانی، بنیانگذار گروه صنعتی و پژوهشی زر بر این باور است که صادرات یک قصه دو و سه روزه نیست بلکه نیازمند مهندسی و برنامه ریزی دقیقی است چرا که اگر ما بخواهیم در بازارهای دنیا سهمی داشته باشیم نباید به شانس، تکیه کنیم بلکه باید مدیریت صحیح داشته باشیم.

انتظار می رفت که با افزایش قیمت ارز صادرات افزایش پیدا کند اما این اتفاق نیفتاد چراکه صادرات موفق و ماندگار توسط شانس رقم نمی خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر صادرات پایدار گروه صنعتی و پژوهشی زر در سالی که گذشت

مروری بر صادرات پایدار گروه صنعتی و پژوهشی زر در سالی که گذشت