مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 10:202018-10-21حوادث

انهدام باند سرقت های 7 ثانیه ای


رییس کلانتری 158 کیانشهر از انهدام باند سرقت های هفت ثانیه ای باتری و کامپیوتر خودرو خبر داد.

- سرهنگ سید امین موسوی پور در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت باتری و کامپیوتر خودروهای آنان رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در شکایت شهروندان مشخص شد که سارق یا سارقان عمدتا اقدام به سرقت از خودروهای سمند و پژو کرده اند، اظهار کرد: در جریان تحقیقات مشخص شد که سرنشین یک دستگاه پژو آردی یشمی رنگ بین ساعات یک تا چهار بامداد اقدام به سرقت کرده و خیلی سریع از محل متواری شده است.

رییس کلانتری 158 کیانشهر با بیان اینکه در زمانگیری از فیلم های به دست آمده از دوربین های مداربسته مشخص شد که این افراد زیر هفت ثانیه کاپوت خودرو را باز کرده و اقدام به سرقت کرده اند، گفت: پلاک خودرو استخراج و مالک آن که فردی 32 ساله بود شناسایی شد که در بررسی سوابقش مشخص شد که این فرد قبلا باتری ساز بوده و پنج سال نیز سابقه زندان داشته است.

وی با بیان اینکه با اطلاعات به دست آمده و اخذ مجوز از مقام قضایی عملیات برای دستگیری این فرد آغاز شد، ادامه داد: هنگام دستگیری این فرد، همدست دیگرش که فردی حدودا 45 ساله بود نیز دستگیر و در بررسی سوابقش مشخص شد که این دو در طول حبس با یکدیگر هم بند بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سرقت های 7 ثانیه ای

انهدام باند سرقت های 7 ثانیه ای