مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 10:152018-10-21سياسي

مسئولین نباید مردم را نگران کنند


مسئولین باید در نظر بگیرند که زندگی مردم را با تنش هایی که ریشه در اختلافات ایجاد شده بر سر چگونگی اجرای قوانین و تصمیم گیری ها دارد، - یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مسئولین باید در نظر بگیرند که زندگی مردم را با تنش هایی که ریشه در اختلافات ایجاد شده بر سر چگونگی اجرای قوانین و تصمیم گیری ها دارد، روبه رو نکنند، مسئولین نباید مردم را نگران کنند.

حسین نقاشی در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با ضرورت توجه به منافع ملی به جای منافع جناحی و گروهی اظهار کرد: برای کسب رضایت عمومی باید در نظر داشت تا در فرایندهای سیاسی وقتی رقابتی بین گروه ها و احزاب شکل می گیرد، ماحصلش حتما خیر عمومی را شامل شود.

رقابت های سیاسی برای این است که بهترین خیر و منفعت در جهت رضایت عمومی و تحقق مطالبات مردمی به دست بیاید.

وی ادامه داد: برای اینکه منفعت عمومی محقق شود باید در انتهای رقابت که با پیروزی یک حزب یا جریان ائتلافی همراه شده، رقابت ها کنار گذاشته شود و از آن به بعد رقبا باهم همکاری کنند.

این فعال سیاسی یادآور شد: با توجه به همه التهابات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی که در ایران داریم و با توجه به این که در یک سال اخیر ناامنی اقتصادی هم در جامعه بیش تر شده و مردم را نگران کرده ؛ لازم است تا در چنین شرایطی سه قوه، شوراهای شهرو روستا و نهادهای امنیتی-انتظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین نباید مردم را نگران کنند

مسئولین نباید مردم را نگران کنند